Lid worden

De Stichting Onderling Risico Fonds (ORF) is uitsluitend bedoeld voor medewerkers van Vopak Nederland. Lidmaatschap kost EUR 35 per jaar (tarief 2020). U betaalt uw contributie per jaar vooruit, uitsluitend via automatische incasso.

Uw aanmelding wordt na verzending van het onderstaande formulier door het bestuur in behandeling genomen. U ontvangt binnen 6 weken bericht of u bent toegelaten. Wanneer u bent toegelaten bent u deelnemer met ingang van de 1e dag van de 2e maand volgend op de datum van aanmelding.

Voorbeeld: U meld zich aan op 15 oktober. U bent dan deelnemer met ingang van 1 december.

Al lid van Stichting ORF?

Registreer hier uw account.

Inschrijfformulier voor nieuwe leden

• Deelnemer

• Gebruikersnamen kunnen niet veranderd worden.
  • Uploaden
  • Geef hier uw @vopak.com e-mailadres op.
  • Contactinformatie

• Overige informatie

• Uploaden
  • (Volledige namen + geb. datum)
    Ik verleen hierbij tot wederopzegging machtiging aan: De Stichting Onderling Risico Fonds Personeel Vopak Nederland om van haar/zijn hierboven genoemde bankrekening een jaarlijks overeengekomen bedrag af te schrijven wegens contributie ORF. Indien u het niet eens bent met een afschrijving kunt u deze terug laten boeken. Neem hiervoor contact op met uw bank.
  • Wachtwoord instellen

• Voer uw wachtwoord in. Minimum lengte van 8 karakters.
  • Voer uw wachtwoord opnieuw in.

Lid worden